Rotaryclub Baarn-Soest

Rotaryclub Baarn Soest is opgericht op 22 juni 1956 en maakt onderdeel uit van de grote Rotary familie.

Ruim honderd jaar geleden nam Paul Harris met een aantal zakenvrienden het initiatief om gebruikmakend van hun zakelijk netwerk de lokale maatschappij te dienen. Eerlijkheid, betrouwbaarheid en vriendschap speelden daarin een belangrijke rol. Tegenwoordig zijn dat nog steeds de speerpunten van Rotary clubs wereldwijd.

Onze club zet zich in om de maatschappij belangeloos te dienen en dientengevolge het leven van sommigen te verlichten. Steeds meer is de focus gericht op lokale activiteiten en met de inzet van alle leden, ieder vanuit zijn en haar eigen professionele achtergrond (classificatie), werken we mee aan het succes er van.

Zoals gezegd speelt vriendschap een belangrijke rol en om de onderlinge banden sterk te houden komt de club wekelijks bijeen gedurende een anderhalf uur. Niet alleen wordt de voortgang van onze projecten besproken, maar die momenten dienen vooral om elkaar beter te leren kennen als mens.

Rotaryclub Baarn Soest heeft inmiddels een rijke historie aan goede resultaten, gedenkwaardige ontmoetingen en 'fellowship' en onze secretaris informeert u graag nader over een lidmaatschap van de club.